Jukka Takalo tunnetaan Jokainen on vähän homo -hitistään. Hän tarkastelee yhteiskuntaa ilkikurisella huumorilla.
Kuukauden mukaan: syyskuu 2013
sivu 1 / 3 (23 uutista)
Rauman telakan toiminta päättyy ()
Telakkayhtiö STX Finland vähentää Suomesta ainakin 700 työpaikkaa.
Terrori-isku kenialaisessa ostoskeskuksessa ()
Kenian pääkaupungissa Nairobissa on surmattu 62 ihmistä. Lähes 200 ihmistä on loukkaantunut.
Koski herättää keskustelua ()
Kokoomusnuorten puheenjohtajan Susanna Kosken mielipiteet herättävät keskustelua.
Washingtonissa ampumistapaus ()
Yhdysvaltojen pääkaupungissa Washingtonissa sattui viime viikolla vakava ampumistapaus.
Costa Concordia nostettiin ()
Suuri matkustajalaiva Costa Concordia nostettiin pystyyn Italiassa viime viikolla.
Angela Merkel voitti vaalit ()
Saksan liittokansleri Angela Merkel ja hänen puolueensa kristillisdemokraatit voittivat Saksan vaalit.
Teemu Selänne valkokankaalla ()
Jääkiekkoilija Teemu Selänne on tuttu melkein kaikille suomalaisille. Nyt hänestä on tehty dokumenttielokuva.
Jenni Bäck viihtyy armeijassa ()
Hän on nainen ja päätä lyhyempi kuin monet varusmiehet. Mutta kun Jenni Bäck puhuu, kaikki miehet ja naiset rivissä kuuntelevat.
Maija Vilkkumaa kirjoitti kirjan ()
Laulaja ja lauluntekijä Maija Vilkkumaa tekee uuden aluevaltauksen kirjallisuuden maailmaan.