Ukraina voitti Euroviisut

Teksti: Selkosanomat, lähde Yle
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 17.05.2022

Ukraina aikoo järjestää Euroviisut ensi vuonna, vaikka maassa on sota. Ukraina voitti Euroviisut ylivoimaisesti.

Ukrainan Kalush Orchestra voitti Eurovision laulukilpailun eli Euroviisut. Kalush Orchestra osallistui kilpailuun Stefania-laululla.

Suomen edustaja The Rasmus jäi sijalle 21.

Euroviisujen finaali eli loppukilpailu oli viime lauantaina. Euroviisut järjestettiin Italian Torinossa.

 

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste