Tappara taistelee taas mestaruudesta

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva / Kalle Parkkinen
Uutinen julkaistu: 13.04.2023

Tappara taistelee jälleen tänä keväänä jääkiekon SM-liigan voitosta. Tappara on hallitseva Suomen mestari. Tappara voitti kultaa myös viime keväänä.

Tappara on pelannut viimeiset kymmenen vuotta erittäin hyvin. Tappara on pelannut loppuotteluissa eli finaaleissa kahdeksan kertaa viimeisen kymmenen vuoden aikana.

Tappara kohtaa jääkiekon SM-liigan finaaleissa Ilveksen tai Pelicansin. Tapparan vastustaja selviää ehkä jo tänä iltana. Jos Pelicans voittaa tänään Ilveksen, Pelicans pääsee finaaleihin. Jos Pelicans häviää, Tapparan vastustaja selviää lauantaina.

HIFK pelaa jääkiekon SM-liigan pronssiottelussa Ilvestä tai Pelicansia vastaan.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)