Lucian päivää vietettiin viime maanantaina. Lucia kruunattiin Helsingin tuomiokirkossa.
Lucia on tärkeä suomenruotsalaisille. Monissa ruotsinkielisissä kouluissa vietetään Lucia-juhlaa. Lucia vierailee talven aikana muun muassa hoivakodeissa.
Tämän vuoden Lucia on Tilde Polviander. Hän on kotoisin Ahvenanmaan pääkaupungista Maarianhaminasta.

Tilde Polviander kruunattiin Suomen Luciaksi Helsingin tuomiokirkossa 13. joulukuuta.
Lucian päivää vietettiin viime maanantaina. Lucia kruunattiin Helsingin tuomiokirkossa.
Lucia on tärkeä suomenruotsalaisille. Monissa ruotsinkielisissä kouluissa vietetään Lucia-juhlaa. Lucia vierailee talven aikana muun muassa hoivakodeissa.