Vauvoja syntyi viime vuosia enemmän. Suomessa syntyi viime vuonna noin 50 000 lasta. Tämä ei kuitenkaan nostanut Suomen asukasmäärää. Suomessa kuoli enemmän ihmisiä kuin syntyi. Asukasmäärä kasvoi eniten maahanmuuton takia.
Suomen asukasluku kasvoi
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 07.02.2022
Suomen asukasmäärä kasvoi viime vuonna. Suomessa on 5,5 miljoonaa asukasta.

Vuonna 2021 Suomessa syntyi noin 50 000 lasta. Syntyvyys kasvoi Suomessa viime vuonna.
Selkosanomat on loistava resurssi suomea vieraana kielenä opiskeleville opiskelijoille.
Kiitoksia, Guy