Sosiaali- ja terveyspalvelut uudistetaan

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 24.01.2022

Aluevaaleissa valittiin aluevaltuustot. Valtuustot päättävät sosiaali- ja terveyspalveluiden eli sotepalveluiden uudistuksista.

Palvelut uudistetaan, jotta ihmiset saisivat parempia palveluita nopeammin. Kunnat ovat hoitaneet palvelut tähän saakka. Tulevaisuudessa hyvinvointialueet järjestävät nämä palvelut. Helsinki järjestää palvelut myös tulevaisuudessa itsenäisesti.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)