Serena Williams lopettaa uransa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 05.09.2022

Tennispelaaja Serena Williams lopettaa uransa. Hän on kaikkien aikojen menestyneimpiä tennispelaajia maailmassa.

Serena Williams voitti ensimmäisen grand slam -turnauksen mestaruuden vuonna 1999.  Hän oli silloin 17-vuotias. Nyt Williams on 40-vuotias. Serena Williams pelasi ehkä viimeisen ottelunsa viime viikonloppuna. Williams osallistui US Open -turnaukseseen.

Serena Williams on voittanut eniten grand slam -turnauksia. Hän on saanut urallaan 23 turnausvoittoa.

Juttua muokattu 5.9.2022. 

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste