Rion karnevaalit ovat käynnissä. Karnevaalit järjestettiin viimeksi talvella vuonna 2020. Karnevaalit järjestetään Rio de Janeirossa Brasiliassa. Rion sambakarnevaalit jatkuvat 30. huhtikuuta saakka.
Sambakarnevaalit Riossa
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 25.04.2022
Rion sambakarnevaalit ovat käynnissä. Rion karnevaalit järjestetään kahden vuoden koronatauon jälkeen.

Sambakoulu Paraiso do Tuiutin tanssija esiintyi karnevaalien paraatissa. Kuva otettiin Rion sambakarnevaalien toisena iltana 23. huhtikuuta Rio de Janeirossa Brasiliassa.