Sambakarnevaalit Riossa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 25.04.2022

Rion sambakarnevaalit ovat käynnissä. Rion karnevaalit järjestetään kahden vuoden koronatauon jälkeen.

Rion karnevaalit ovat käynnissä.  Karnevaalit järjestettiin viimeksi talvella vuonna 2020. Karnevaalit järjestetään Rio de Janeirossa Brasiliassa. Rion sambakarnevaalit jatkuvat 30. huhtikuuta saakka.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste