Novak Djokovic karkotettiin Australiasta

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 18.01.2022

Tennispelaaja Novak Djokovic karkotettiin tällä viikolla Australiasta. Djokovic ei saanut Australian viisumia, koska hänellä ei ole koronarokotuksia.

Novak Djokovic hävisi oikeustaistelun ja hän joutui lähtemään Australiasta. Tennistähti ei päässyt mukaan Australian avoimeen tennisturnaukseen. Djokovic tuli Australiaan kaksi viikkoa sitten.

Novak Djokovic on vastustanut koronarokotuksia ja koronaan liittyviä rajoituksia avoimesti julkisuudessa. Hänestä on tullut rokotevastaisten ihmisten esikuva.

Serbialainen Novak Djokovic on tenniksen maailmanlistan ykköspelaaja. Hän voitti viime vuonna Australian avoimet.

Australian avoin tennisturnaus alkoi Melbournessa maanantaina.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)