Norppalive on taas auki

Teksti: Selkosanomat, lähde Yle
Kuva: Juha Taskinen / WWF
Uutinen julkaistu: 19.05.2023

Suosittu Norppalive on taas auki. Norppalive lähettää ohjelmaa saimaannorpan elämästä.

Norppalive kuvaa saimaannorpan elämää. Norppaliven kuvassa näkyy Saimaan rantakivi, jossa norppa lepäilee.

Norppalive on WWF:n Luontolive-palveluien ohjelmistoa. Muissa Luontolive-lähetyksissä voi katsoa itämerennorpan, sääksin ja lapinpöllön elämää. WWF on ympäristöjärjestö.

WWF:n luontoliveä voi katsoa osoitteessa: https://wwf.fi/luontolive

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)