Niinistön viimeiset juhlat

Teksti: Petri Kiuttu, lähde Yle
Kuva: Lehtikuva / Vesa Moilanen
Uutinen julkaistu: 08.12.2023

Presidentti Sauli Niinistö ja tohtori Jenni Haukio isännöivät Linnan juhlia viimeistä kertaa. Presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotto eli Linnan juhlat järjestettiin keskiviikkona. Suomi täytti 106 vuotta.

Presidentti Sauli Niinistö ja tohtori Jenni Haukio olivat kutsuneet itsenäisyyspäivän vastaanotolle 1 700 vierasta.

Presidentti Niinistö ja tohtori Haukio isännöivät juhlia tänä vuonna viimeistä kertaa. Niinistö on ollut Suomen presidentti kohta 12 vuotta. Suomeen valitaan uusi presidentti ensi vuoden alussa.

Linnan juhlat on tosi suosittu juhla. Tänä vuonna Linnan juhlia katsoi televisiosta yli kolme miljoonaa ihmistä.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)