Mukavaa vappua!

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva / Emmi Korhonen
Uutinen julkaistu: 30.04.2026

Toivotamme lukijoillemme mukavaa vappua!

Huhtikuun viimeinen päivä on vappuaatto eli vappu. Vappuna juhlitaan kevättä.

Vappupäivä on 1. toukokuuta. Vappupäivä on Suomessa yleinen vapaapäivä.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)