Kova myrsky Kreetan saarella

Teksti: Selkosanomat, lähde Yle
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 17.10.2022

Kreetan saarella Kreikassa oli viikonloppuna kovia tulvia ja paha myrsky. Myrsky iski Kreetalle lauantaina.

Kreetan saarella Kreikassa oli viikonloppuna voimakas myrsky. Myrsky aiheutti suuren tulvan. Tulva huuhtoi autoja mereen.

Myrskyn aiheuttamissa tulvissa on kuollut ainakin kaksi ihmistä. Ihmiset hukkuivat tulvaveteen. Viranomaisten mukaan ihmisten pitää olla varovaisia myös Rodoksen ja Karpathoksen saarilla.

Kreeta on Kreikan suurin saari. Kreeta on suosittu lomakohde. Kreetalla ei ole tavallisesti tähän aikaan vuodesta näin voimakkaita myrskyjä ja tulvia.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)