Käärijä edustaa Suomea Euroviisuissa

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 02.03.2023

Käärijä voitti UMK:n finaalin eli loppukilpailun. Käärijä edustaa Suomea Euroviisuissa.

Käärijä on Suomen Euroviisu-edustaja. Käärijä voitti Uuden musiikin kilpailun eli UMK:n finaalin. Kilpailu järjestettiin lauantaina.

Portion Boys oli kisan toinen ja Keira kolmas. Käärijä voitti kuitenkin kisan selvästi. Hän sai eniten ääniä kansainväliseltä raadilta ja katsojilta.

Käärijän laulun nimi on Cha Cha Cha. Käärijä sanoo, että laulu on bilemusiikin ja metallimusiikin sekoitus.

Euroviisit järjestetään toukokuussa Britannian Liverpoolissa. Ukraina voitti Euroviisut viime keväänä. Ukraina ei kuitenkaan pysty järjestämään loppukilpailua, koska Ukrainassa on sota.

 

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)