Joulukausi avattiin

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 29.11.2021

Helsingissä, Turussa ja Tampereella vietettiin joulukauden avajaisia viime viikonloppuna. Helsingissä joulu avattiin Aleksanterinkadulla. Samaan aikaan alkoivat Tuomaan markkinat.

Tuomaan markkinat järjestetään Kauppatorilla. Helsingissä joulukadun avaukseen liittyi myös sadan koiran kulkue. Kuvassa on kulkueeseen osallistuneita kultaisianoutajia. Kuva otettiin Helsingin Aleksanterinkadulla lauantaina 27. marraskuuta.

Yksi kommentti artikkeliin ”Joulukausi avattiin”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)