Britanniassa juhlittiin kuningatar Elisabetia

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 07.06.2022

Britanniassa juhlittiin viime viikonloppuna kuningatar Elisabetia. Juhlat jatkuivat neljä päivää. Elisabet on ollut vallassa 70 vuotta. Juhlallisuuksien nimi oli Platinum Jubilee.

Britannian kuningatar Elisabet II on 96-vuotias. Elisabetista tuli kuningatar vuonna 1952. Elisabet oli silloin 25-vuotias.

3 kommenttia artikkeliin ”Britanniassa juhlittiin kuningatar Elisabetia”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste