Alma Pöysti ihastuttaa

Teksti: Selkosanomat, lähde STT
Kuva: Lehtikuva / AFP / Matt Winkelmeyer
Uutinen julkaistu: 11.01.2024

Suomalainen näyttelijä Alma Pöysti oli ehdolla Hollywood-tähtien joukossa Yhdysvaltojen Los Angelesissa. Alma Pöysti näyttelee toista päähenkilöä elokuvassa Kuolleet lehdet.

Kuolleet lehdet -elokuva oli ehdolla parhaan ei-englanninkielisen elokuvan sarjassa. Alma Pöysti oli ehdolla parhaan naispääosan sarjassa. Kuolleet lehdet elokuvan on ohjannut Aki Kaurismäki. Parhaan naispäähenkilön palkinnon voitti Emma Stone.

Vaikka elokuva ei voittanut palkintoja, se sai paljon huomiota. Mukana gaalassa oli myös elokuvan toista päähenkilöä näytellyt Jussi Vatanen. Elokuvan ohjaaja Aki Kaurismäki ei ollut paikalla.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)