Pellervon taloudellinen tutkimuskeskus arvioi, että ruoka kallistuu tänä vuonna yli 10 prosenttia.
Liha, maitotuotteet ja kananmunat kallistuvat erityisen paljon. Niiden hinnat nousevat tänä syksynä jopa 20 prosenttia.
Ruuan hinta nousee syksyllä lisää. Ruoka kallistuu tänä vuonna 11 prosenttia.

Ruoka kallistuu lisää syksyllä. Eniten kallistuvat liha, maitotuotteet ja kananmunat. Niiden hinta nousee jopa 20 prosenttia.
Pellervon taloudellinen tutkimuskeskus arvioi, että ruoka kallistuu tänä vuonna yli 10 prosenttia.
Liha, maitotuotteet ja kananmunat kallistuvat erityisen paljon. Niiden hinnat nousevat tänä syksynä jopa 20 prosenttia.