Tero Pitkämäki on kaikkien aikojen parhaita suomalaisia keihäänheittäjiä.

Tero Pitkämäki lopettaa

Keihäänheittäjä Tero Pitkämäki lopettaa urheilu-uransa.

36-vuotias Pitkämäki on 2000-luvun menestynein suomalainen yleisurheilija. Pitkämäki keertoi päätöksestään viime viikolla omassa tiedotustilaisuudessa Kuortaneella.

Pitkämäki voitti urallaan seitsemän arvokisamitalia. Hän voitti keihäänheiton MM-kultaa Japanin Osakassa vuonna 2007.

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste