Joonas Mäkipelto pääsi Guinnessin ennätysten kirjaan 24 tunnin leuanvedon uudella ME-tuloksella.

Suomalainen veti leukoja 24 tuntia

Salolainen Joonas Mäkipelto teki viikonloppuna hurjan ennätyksen. 27-vuotias palomies veti laukoja 24 tuntia yhteen menoon.

Tuloksena oli leuanvedon uusi maailmanennätys. Espoon Niittykummun paloasemalla työskentelevä Mäkipelto saavutti tuloksen 5050 leuanvetoa. Hän paransi aiempaa ennätystä viidellä toistolla.

Mäkipellon ennätys syntyi tuskallisesti. Hänen käsiinsä tuli suorituksen aikana pahoja rakkoja. Myös ME-miehen olkapää kipeytyi.

– Söin taukojen aikana pizzaa, banaania, suolakurkkua, energiapatukkaa ja join suolavettä ja urheilujuomaa. Tietenkin tavallista vettä kului runsaasti, Mäkipelto kertoo Helsingin Sanomissa.

Lähde: HS

Mitä mieltä olit jutusta?


2 kommenttia uutiseen “Suomalainen veti leukoja 24 tuntia”

  1. Jari Kiviniemi

    hieno homma!???

  2. Jesse

    Miltä tuntui vetää leukoja 24 tuntia?