Naisten viestijoukkue Jasmi Joensuu (vasemmalla), Johanna Matintalo, Riitta-Liisa Roponen ja Krista Pärmäkoski voitti MM-pronssia.

Hiihdon MM-kisat sujuivat hyvin

Hiihdon MM-kisat sujuivat hyvin. Kisat järjestettiin Saksan Oberstdorfissa.

Kisat päättyivät viime sunnuntaina.

MM-kisojen järjestelyt onnistuivat hyvin. Vain yksi joukkue joutui lähtemään kisoista kesken pois. Italian joukkue joutui jättämään kisat kesken koronaviruksen takia. Monet pelkäsivät, että kisat menevät pilalle koronaviruksen takia.

Suomi menestyi kisoissa yllättävän hyvin. Suomi sai kisoista kaksi hopeaa ja yhden pronssin.

Ilkka Herola sai yhdistetystä hopeaa. Ristomatti Hakola ja Joni Mäki saivat miesten MM-pariviestissä hopeaa. Naisten viestijoukkue sai pronssia.

Lähteet Yle, HS

Mitä mieltä olit jutusta?


Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Tietosuojaseloste