Suomi sai kolme mitalia MM-kisoissa

Hiihdon maailmanmestaruuskisat päättyivät Saksassa.
Suomen joukkue voitti kolme mitalia.
Ilkka Herola voitti hopeaa yhdistetyn kisassa.
Ristomatti Hakola ja Joni Mäki voittivat hopeaa miesten pariviestissä.
Jasmi Joensuu, Johanna Matintalo, Riitta-Liisa Roponen ja Krista Pärmäkoski voittivat pronssia naisten viestihiihdossa.
Kisat sujuivat hyvin, vaikka monia huolestutti koronavirus.
Koronavirus keskeytti kisat Italian joukkueelta.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva, Wikimedia Commons
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet