Kisat päättyivät viime sunnuntaina.
MM-kisojen järjestelyt onnistuivat hyvin. Vain yksi joukkue joutui lähtemään kisoista kesken pois. Italian joukkue joutui jättämään kisat kesken koronaviruksen takia. Monet pelkäsivät, että kisat menevät pilalle koronaviruksen takia.
Suomi menestyi kisoissa yllättävän hyvin. Suomi sai kisoista kaksi hopeaa ja yhden pronssin.
Ilkka Herola sai yhdistetystä hopeaa. Ristomatti Hakola ja Joni Mäki saivat miesten MM-pariviestissä hopeaa. Naisten viestijoukkue sai pronssia.
Lähteet Yle, HS
