Pääkirjoitus: Vihdoinkin on kesä

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Laura Oja
Uutinen julkaistu: 23.06.2021

Saamme nauttia lämmöstä ja vapaudesta. Monien mielestä tämä kesä on erityisen ansaittu.

Takana on pitkä talvi. Koronavirus aiheutti sen, että koko vuoden jouduimme sopeutumaan ja olemaan varovaisia. Ihmiset viettivät aikaa pääasiassa kotona.

Olemme jaksaneet ja olleet kärsivällisiä. Se on myös alkanut väsyttää.

Nyt koronatilanne on helpottanut Suomessa. Tulevaisuus näyttää paljon valoisammalta. Kesästä on lupa nauttia.

Ulkona on turvallista liikkua ja viettää aikaa. Myös pienet matkat ovat jo mahdollisia. Saamme tavata ystäviä ja sukulaisia. Vapaus on koittanut!

Selkosanomien verkkolehden uutiset jäävät nyt tauolle. Seuraavan kerran uusia uutisia julkaistaan elokuussa.

Verkkolehdestä löydät kuitenkin muuta luettavaa myös heinäkuussa. Julkaisemme heinäkuussa ajattomia juttuja, jotka eivät ole päivittäisiä uutisia.

Selkosanomien seuraava painettu lehti ilmestyy perjantaina 24. syyskuuta. Silloin julkaistaan täysin uusittu lehti. Lehden ulkoasu ja sisältö ovat muuttuneet. Jatkossa Selkosanomat ilmestyy kuukauden välein. Vuodessa julkaistaan kahdeksan painettua lehteä.

Toivotan lukijoillemme mukavaa ja lämmintä kesää. Nauttikaa Suomen ainutlaatuisesta kesästä, sillä kesä on ainoastaan kerran vuodessa!

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)