Pääkirjoitus: Selkosanomat uudistuu jatkossakin vastuullisesti

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Laura Oja
Uutinen julkaistu: 17.01.2019

Selkosanomat on ilmestynyt 29 vuotta. Vuonna 2020 on 30-vuotisjuhlien aika. 30 vuotta on pitkä aika. Siinä ajassa moni asia muuttuu ja uudistuu maailmassa

Myös Selkosanomat uudistuu. Tämä vuoden ensimmäinen numero näyttää ehkä hiukan erilaiselta. Olemme tehneet pieniä korjauksia ja muutoksia. Takasivun oikeassa laidassa ei julkaista enää pieniä tv-ohjelmien vinkkejä. Takasivun Päivyristä löytyy nykyisin ajankohtaisia viihde- ja kulttuuriuutisia. Viikon kuva on siellä edelleen.

Selkosanomien 12-sivuisten numeroiden nuorten sivu eli sivu 11 uudistettiin jo viime syksynä. Sivun tilalla julkaistaan nyt ajankohtaisia uutiskuvia maailmalta. Palstan nimi on Maailman kuvia. Toivottavasti uudistukset ovat mielestänne hyviä!

Myös Selkosanomien julkaisupäivä muuttuu. Tästä lehdestä eteenpäin lehti tulee kotiin joka toisen viikon torstaina. Kesällä pidämme edelleen taukoa painetusta lehdestä. Kommentteja ja parannusehdotuksia voi lähettää minulle vaikka sähköpostilla.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)