Pääkirjoitus: Kannattaa mennä metsään

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Laura Oja
Uutinen julkaistu: 07.04.2020

Elämme erikoista aikaa. Koronavirus on aiheuttanut maailmaan tilanteen, jossa suuri osa maailman ihmisistä on karanteenissa kotona.

Jopa ulkona liikkuminen on kielletty joissakin maissa. Tämä on uutta meille kaikille.

Tähän asti olemme tottuneet siihen, että liikumme, matkustamme ja tapaamme ystäviämme vapaasti. Nyt kyläily ei ole hyvä ajatus, koska koronavirus voi aiheuttaa vaarallisen ja tarttuvan taudin.

Koronaviruksesta on hankala löytää hyviä puolia, mutta niitäkin on. Tämän kevään aikana suomalaisten ulkoilu on lisääntynyt entisestään. Samoin perheen kanssa vietetty aika on lisääntynyt.

Nyt kannattaa mennä metsään ja nauttia keväästä, kunhan muistaa pitää riittävän turvavälin muihin ihmisiin.

Voit lukea lisää vinkkejä siitä, mitä voit tehdä kotona Selkosanomien verkkolehdestä ja painetusta lehdestä.

Hyvää pääsiäistä kaikille lukijoille!

Yksi kommentti artikkeliin ”Pääkirjoitus: Kannattaa mennä metsään”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)