Kuusi esiintyjää kilpailee euroviisupaikasta

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Mona Salminen / Yle
Uutinen julkaistu: 29.01.2020

Suomen euroviisu- ehdokkaat julkistettiin viime viikolla.

Uuden musiikin kilpailun eli UMK:n artistit esiteltiin viime viikolla. Euroviisuihin pyrkii viisi eri artistia ja yksi yhtye. Kilpailijat ovat Tika, Erika Vikman, Aksel Kankaanranta, F3M-yhtye, Sansa ja Catharina Zühlke.

Suomen euroviisuedustaja valitaan 7. maaliskuuta.

Euroviisut järjestetään Hollannin Rotterdamissa 16. toukokuuta.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)