Kuka voittaa UMK-laulukilpailun?

Uuden musiikin kilpailuun eli UMK:hon osallistuu kuusi laulua ja esittäjää:
Tika, Erika Vikman, Aksel Kankaanranta, F3M, Sansa ja Catharina Zühlke.
UMK:n voittaja valitaan 7. maaliskuuta.
Voittaja edustaa Suomea Euroviisuissa.
Euroviisut pidetään Hollannissa 16. toukokuuta.
Euroviisuihin osallistuu laulajia eri maista.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva, artistien kuvat: Yle, Mona Salminen
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki