Ellinooralla on asennetta

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 09.10.2019

Laulaja ja lauluntekijä Ellinoora julkaisi syksyllä toisen levynsä. Levyn nimi on Vaaleanpunainen vallankumous.

25-vuotias Ellinoora on oman sukupolvensa tärkeimpiä ja tunnetuimpia lauluntekijöitä.

Ellinooran lauluissa käsitellään myös vaikeita aiheita, kuten surua ja kipua. Uuden albumin tarttuvimpia kappaleita on vihainen ja masentunut Viha, kipu ja rakkaus.

Ellinoora on lähtöisin Oulusta. Hän on käynyt Madetojan musiikkilukion. Laulaja on kertonut julkisuudessa avoimesti myös siitä, että on käynyt terapiassa. Se on auttanut monia muita ihmisiä.

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)