• Syö enemmän kasvisruokaa ja vähemmän lihaa.
• Pidä kodin lämpötila sopivana (noin 18–20 astetta).
• Älä tuhlaa vettä kotona.
• Sulje sähkölaitteet, kun et käytä niitä.
• Kierrätä kodin jätteet ja tavarat, joita et tarvitse.
• Älä ostaa turhaan. Kun tarvitset uuden tavaran, selvitä, voitko hankkia sen käytettynä. Jos ostat uutta, valitse mahdollisimman hyvälaatuinen tavara.
• Kävele tai pyöräile lyhyet matkat, jos voit. Käytä mieluummin joukkoliikennettä kuin omaa autoa, jos voit. Matkusta mieluummin laivalla tai junalla kuin lentokoneella, jos voit.