• Syö enemmän kasvisruokaa ja vähemmän lihaa.
• Pidä kodin lämpötila sopivana (noin 18–20 astetta).
• Älä tuhlaa vettä kotona.
• Sulje sähkölaitteet, kun et käytä niitä.
• Kierrätä kodin jätteet ja tavarat, joita et tarvitse.
• Älä ostaa turhaan. Kun tarvitset uuden tavaran, selvitä, voitko hankkia sen käytettynä. Jos ostat uutta, valitse mahdollisimman hyvälaatuinen tavara.
• Kävele tai pyöräile lyhyet matkat, jos voit. Käytä mieluummin joukkoliikennettä kuin omaa autoa, jos voit. Matkusta mieluummin laivalla tai junalla kuin lentokoneella, jos voit.

Minun mielesta,nämä vinkit ovat päteviä ja merkityksellisiä nykymaailmassa.Ihmisistä on tullut kuluttaja.He usein unohtavat ,olevansa osa luontoa.Siksi käytämme usein sivilisaation etuja epätaloudellisesti .
Mutta on muistettava , että luonnonvarat voivat loppua nopeasti. Resursseja tulee käyttää säästeliäästi.Tämä on panoksemme luonnon suojeluum.
Minä yritän noudattaa kaikkia neuvoja.