Yö-yhtye palaa lavoille ensi kesänä. Yhtyeen laulaja on Suvi Teräsniska. Yö esiintyy ensi kesänä neljällä kesäfestivaalilla. Yhtyeen laulaja on Suvi Teräsniska.
Hän oli hyvä ystävä Yön laulajan Olli Lindholmin kanssa. Lindholm kuoli kaksi vuotta sitten. Kuolema oli yllätys.
Yö on pitkän linjan Suomi-rock-yhtye. Yö perustettiin vuonna 1981. Yhtye täyttää tänä vuonna 40 vuotta. Yön ensimmäinen levy Varietee julkaistiin vuonna 1983.
Yö aikoo esiintyä ensi syksynä myös konserttisaleissa. Yön jäsenten mukaan yhtye päätti palata keikoille, koska yleisö toivoi sitä.
