Britannian kuningatar Elisabet II on 96-vuotias. Elisabetista tuli kuningatar vuonna 1952. Elisabet oli silloin 25-vuotias.
Britanniassa juhlittiin kuningatar Elisabetia
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 07.06.2022
Britanniassa juhlittiin viime viikonloppuna kuningatar Elisabetia. Juhlat jatkuivat neljä päivää. Elisabet on ollut vallassa 70 vuotta. Juhlallisuuksien nimi oli Platinum Jubilee.
Charles, kuningattaren poika, on tuleva kuningas ja William on hänen poikansa
Hei, Kiitoksia tarkennuksesta, olet aivan oikeassa. Mukavaa ja leppoisaa kesää!
Elisabet on hieno Englannin edustaja.