Suomen asukasluku kasvoi

Teksti: Selkosanomat
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 07.02.2022

Suomen asukasmäärä kasvoi viime vuonna. Suomessa on 5,5 miljoonaa asukasta.

Vauvoja syntyi viime vuosia enemmän. Suomessa syntyi viime vuonna noin 50 000 lasta. Tämä ei kuitenkaan nostanut Suomen asukasmäärää. Suomessa kuoli enemmän ihmisiä kuin syntyi. Asukasmäärä kasvoi eniten maahanmuuton takia.

Yksi kommentti artikkeliin ”Suomen asukasluku kasvoi”

  1. Selkosanomat on loistava resurssi suomea vieraana kielenä opiskeleville opiskelijoille.
    Kiitoksia, Guy

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste (PDF)