Lucian päivää vietettiin viime maanantaina. Lucia kruunattiin Helsingin tuomiokirkossa.
Lucia on tärkeä suomenruotsalaisille. Monissa ruotsinkielisissä kouluissa vietetään Lucia-juhlaa. Lucia vierailee talven aikana muun muassa hoivakodeissa.
Tämän vuoden Lucia on Tilde Polviander. Hän on kotoisin Ahvenanmaan pääkaupungista Maarianhaminasta.
Lucian päivää vietettiin viime maanantaina. Lucia kruunattiin Helsingin tuomiokirkossa.
Lucia on tärkeä suomenruotsalaisille. Monissa ruotsinkielisissä kouluissa vietetään Lucia-juhlaa. Lucia vierailee talven aikana muun muassa hoivakodeissa.