Eero Nelimarkan näyttely on Ateneumissa

Eero Nelimarkan näyttely on Ateneumissa Eero Nelimarkka oli kuuluisa taiteilija. Eero Nelimarkan taidetta on nyt esillä Ateneumin taidemuseossa Helsingissä. Näyttely kertoo Nelimarkan taiteesta ja elämästä. Eero Nelimarkka maalasi maisemia, ihmisiä, omakuvia sekä asetelmia. Nelimarkan asetelmat herättävät ajatuksia, sillä niissä on esimerkiksi kenkiä tai hattuja. Eero Nelimarkka kuoli vuonna 1977. Eero … Lue lisää artikkelista

Linda ja Pete ovat suosikkeja

Linda ja Pete ovat suosikkeja Suomen Linda Lampenius ja Pete Parkkonen kilpailevat Euroviisuissa. Euroviisut järjestetään Itävallassa tällä viikolla. Linda ja Pete kilpailevat ensimmäisessä semifinaalissa tiistaina. Toinen semifinaali on torstaina. Linda ja Pete ovat suosikkeja tämän vuoden Euroviisuissa. Euroviisujen voittaja valitaan lauantaina 16. toukokuuta. Voit katsoa Euroviisujen kaikki kolme kilpailua televisiosta … Lue lisää artikkelista