Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Papunetin piirustuskilpailun voittajat

Papunetin piirustuskilpailuun osallistui 121 piirustusta.
Kilpailun aiheena oli harrastukset.
Kilpailun voitti Patrick Kekin piirustus Juoksijan yö.
Toiseksi tuli Putte Lempiäisen piirustus Koripallo.
Kolmanneksi tuli Sara Mäen piirustus Keppariratsastus.
Paljon onnea voittajille!
Kiitos kaikille osallistujille!

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Papunet
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Piirustukset: Patrick Kekki, Putte Lempiäinen, Sara Mäki
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, (Sergio Palao / ARASAAC, Elena Chebannaia, Sclera). Muokkaus: Papunet