Kulttuuri
Linda
ja
Pete
ovat suosikkeja
Linda
ja
Pete

Linda Lampenius ja Pete Parkkonen Euroviisujen avajaisissa 10. toukokuuta. Euroviisut järjestetään Itävallan Wienissä.
Linda Lampenius ja Pete Parkkonen Euroviisujen avajaisissa 10. toukokuuta. Euroviisut järjestetään Itävallan Wienissä.
Linda Lampenius
ja
Pete Parkkonen
Linda
ja
Pete
kilpailevat ensimmäisessä semifinaalissa
tiistaina.
Toinen semifinaali
on torstaina.
Linda
ja
Pete
lauantaina 16. toukokuuta.
Lähde: Selkosanomat, Maria Österlund
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Sarah Louise Bennett/ EBU
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Sergip Palao / ARASAAC, Kuvako, Mulberry Symbols (muokkaus: Papunet ja LL-Center)
