Siirry sisältöön
Selkosanomat - etusivulle
  • Etusivu
  • Suomi
  • Maailma
  • Urheilu
  • Kulttuuri
  • Arki
  • Arkisto
  • Uutisia kuvilla
  • Lätta bladet
Olet tässä:Etusivu 2021 kesäkuu
Hae sivustolta:

Kuukausi: kesäkuu 2021

Hyvää kesää!

Suomi

30.06.2021
Kuuntele uutinen

Selkosanomat toivottaa lukijoille mukavaa ja kaunista kesää!

Meidän täytyy muuttaa elämäntapaamme

Arki

24.06.2021
Kuuntele uutinen

Tina Nyfors on tutkija. Hän tekee väitöskirjaa kohtuullisuudesta eli kestävästä elämäntavasta.

Paras kesäsalaatti ja raparperikiisseli

Arki

23.06.2021
Kuuntele uutinen

Tässä on kaksi kesäistä ruokaohjetta. Voit herkutella salaatilla ja raparperikiisselillä!

Pakina

Kulttuuri

23.06.2021
Kuuntele uutinen

Murrosikä on merkillistä aikaa. Murkkuikäisen lapsen tunne-elämä heittää kuperkeikkaa.

Pääkirjoitus: Vihdoinkin on kesä

Pääkirjoitus

23.06.2021
Kuuntele uutinen

Saamme nauttia lämmöstä ja vapaudesta. Monien mielestä tämä kesä on erityisen ansaittu.

Hyvää juhannusta!

Suomi

22.06.2021
Kuuntele uutinen

Selkosanomat toivottaa lukijoille lämmintä juhannusta!

Iris Toivosella on liikkuva kahvila

Arki

22.06.2021
Kuuntele uutinen

Iris Toivosella on mopo, jolla hän kulkee ja myy kahvia. Toivosen kahvimopo tunnetaan hyvin Turussa.

Kesän ihanat kukat

Arki

22.06.2021
Kuuntele uutinen

Kesä on vuoden lämpimin sesonki. Kesällä on usein lämmin myös yöllä. On hauskaa seurata luonnon muutoksia. Luonnossa näkee, kuinka kaikki kasvaa.

Vanhemmat artikkelit
Sivu1 Sivu2 Sivu3 Seuraava →
Lataa lisää uutisia
  • Ota yhteyttä
  • Tilaa Selkosanomat
  • Saavutettavuusseloste
  • Lisätietoa Selkosanomista

Yhteystiedot:

Selkosanomat

Linnoitustie 2 B

02600 ESPOO

Puhelin: (09) 34809 240

Sähköposti: selkokeskus@kvl.fi

Toimitus:

Päätoimittaja: Petri Kiuttu

Toimittajat: Kaisa Kaatra, Maria Österlund

Tekniikka: Kehitysvammaliitto / Papunet

Julkaisija: Selkokeskus / Kehitysvammaliitto

Muita sivustoja:

Selkokeskuksen sivut

YLE:n selkouutiset


Selkosanomat Facebookissa

Vastuullista journalismia logo Selkotunnus logo
© 2026 Selkosanomat
Seuraava sivu »