Verkkolehdestä löytyy luettavaa myös heinäkuussa, kun lomailemme.
Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.
Uudistettu Selkosanomat ilmestyy painettuna 24. syyskuuta.
Selkosanomat toivottaa lukijoille mukavaa ja kaunista kesää!
Kuvassa on Hailuodon hiekkaranta. Hailuoto on Perämeren saari Oulun edustalla.
Verkkolehdestä löytyy luettavaa myös heinäkuussa, kun lomailemme.
Uusia uutisia julkaisemme seuraavan kerran elokuussa.
Uudistettu Selkosanomat ilmestyy painettuna 24. syyskuuta.