Lintujen tarkkailu on suosittu harrastus

Lintujen tarkkailu on suosittu harrastus Monet ihmiset tykkäävät tarkkailla lintuja omalla pihalla tai luonnossa. Talvella voi katsella lintuja, jotka käyvät lintulaudalla. Keväällä voi katsella, kun linnut tekevät pesää linnunpönttöön. Lintujen tarkkailu luonnossa on rentouttavaa. Luonnossa voi nauttia puhtaasta ilmasta ja linnunlaulusta. Jos haluat oppia tunnistamaan erilaisia lintuja, hanki kiikarit, lintukirja … Lue lisää artikkelista

Suomi sai kolme mitalia MM-kisoissa

Suomi sai kolme mitalia MM-kisoissa Hiihdon maailmanmestaruuskisat päättyivät Saksassa. Suomen joukkue voitti kolme mitalia. Ilkka Herola voitti hopeaa yhdistetyn kisassa. Ristomatti Hakola ja Joni Mäki voittivat hopeaa miesten pariviestissä. Jasmi Joensuu, Johanna Matintalo, Riitta-Liisa Roponen ja Krista Pärmäkoski voittivat pronssia naisten viestihiihdossa. Kisat sujuivat hyvin, vaikka monia huolestutti koronavirus. Koronavirus … Lue lisää artikkelista