Tuhannet suomalaiset ovat joutuneet tietomurron uhreiksi. Tietomurron tekijä on saanut käsiinsä Vastaamo-yrityksen asiakkaiden henkilökohtaisia tietoja.
Kuukauden mukaan: lokakuu 2020
sivu 1 / 5 (46 uutista)
Avaruudesta haettiin kiviä ja tomua ()
Avaruusalus kävi kaukaisen asteroidin pinnalla viime viikolla. Alus otti mukaansa kiviä ja tomua.
Hyvä ruoka kuuluu kaikille ()
Hanna Gullichsen nauttii hyvästä ruoasta. Hanna pitää Hanna G -ruokablogia ja on myös aktiivinen sosiaalisessa mediassa.
Opettajan murha järkyttää Ranskassa ()
Ranskan pääkaupungissa Pariisissa tehtiin viime viikolla terroristinen murha. Ääri-islamilainen mies surmasi opettajan.
Kasvomaskien käyttöä suositellaan työpaikoilla ()
Helsingin seudun työpaikoilla suositellaan kasvomaskien käyttöä.
Sote parantaa terveyspalveluja ()
Ihminen saa nopeasti oikeaa apua vaivoihinsa. Se on hallituksen uuden sote-esityksen tavoite.
Linnan juhlat on peruttu ()
Tänä vuonna ei järjestetä perinteisiä itsenäisyyspäivän Linnan juhlia.
Koirat nuuhkivat koronatartuntoja ()
Koirat auttavat koronatartuntojen etsinnässä Helsinki-Vantaan lentokentällä.
Trump vai Biden? ()
Kuka johtaa maailman vahvinta suurvaltaa seuraavat neljä vuotta? Se selviää marraskuun alussa.
Korona on lisännyt lasten köyhyyttä ()
Miljoonat perheet ja lapset ovat köyhtyneet koronapandemian takia. Näin kertoo Pelastakaa lapset ry:n uusi kansainvälinen selvitys.