Kasvomaskien käyttöä suositellaan työpaikoilla

Teksti: Petri Kiuttu
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 21.10.2020

Helsingin seudun työpaikoilla suositellaan kasvomaskien käyttöä.

Helsingin seudulla asuville annettiin uusia koronaohjeita viime viikolla. Koronavirus on levinnyt erityisesti työpaikoilla. Helsingin pormestari Jan Vapaavuori suosittelee kasvomaskien käyttöä työpaikoilla.

Koronatartuntojen määrä kasvaa edelleen. Suomessa oli keskiviikkona 21. lokakuuta  yhteensä 14 071 tartuntaa. Suurin osa tartunnoista on tänä syksynä ollut nuorilla. Koronaan on kuollut 351 ihmistä. Koronavirus leviää myös maailmalla nopeasti.

Lähteet Yle, HS

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Kasvomaskien käyttöä suositellaan työpaikoilla”

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste