Englannin prinssi William saapuu tänään Suomeen viralliselle vierailulle. William tulee onnittelemaan 100 vuotta täyttävää Suomea.
Kuukauden mukaan: marraskuu 2017
sivu 1 / 4 (32 uutista)
Hector muistelee ()
Laulaja ja lauluntekijä Hector on yksi Suomi-rockin suurimpia tekijöitä. 70-vuotias Hector on esiintynyt yli 50 vuoden ajan. Nyt Hector muistelee uraansa kirjassa Asfalttihippi.
Egyptissä verinen terrori-isku ()
Egyptissä tehtiin perjantaina verinen terrori-isku. Isku tapahtui Pohjois-Siinailla Bir al-Abedissa. Iskun kohde oli Al Rawdahin moskeija.
Euroopan unionia tarvitaan ()
Sirpa Pietikäinen on pitkän linjan poliitikko.
Töissä ei puhuta mielenterveydestä ()
Suomalaisten mielestä mielenterveyden ongelmat pitää ottaa paremmin huomioon työpaikoilla. Suomalaiset auttavat mielellään työntekijöitä, joilla on mielenterveyden ongelmia.
Länsimetro aukesi vihdoin ()
Metro alkoi kulkea Helsingistä Espooseen. Länsimetroa on odotettu kauan.
Meteoriitti putosi Lappiin ()
Lapin taivaalla näkyi kirkas tulipallo ja kuului kova pamaus viime torstaina. Meteoriitti putosi maahan.
Isää epäillään murhasta ()
38-vuotias isä pidätettiin viime viikolla Porvoossa Kaakkois-Suomessa. Häntä epäillään kolmevuotiaan tyttärensä murhasta.
Uutta tietoa veronkierrosta ()
Valtava tietovuoto paljasti jälleen, että monet yritykset välttelevät verojen maksamista.
Pohjoismaat yllättivät ()
Jalkapallon MM-kisoihin pääsi peräti kolme Pohjoismaata. Mutta ei Suomi.