Isää epäillään murhasta

Teksti: Maria Österlund
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 22.11.2017

38-vuotias isä pidätettiin viime viikolla Porvoossa Kaakkois-Suomessa. Häntä epäillään kolmevuotiaan tyttärensä murhasta.

Vanhemmat olivat eronneet ja he riitelivät siitä, kumpi saa lapsen huoltajuuden.

Maanantaina viime viikolla äiti oli pakkaamassa autoa. Kun hän kääntyi pois hetkeksi. isä tuli ja otti tyttären. Hän vei tyttären leikkipuistoon, jossa hän puukotti tytärtään.

Äiti soitti heti apua, mutta isä ehti haavoittaa tytärtä. Poliisi pidätti isän. Tyttö kuljetettiin sairaalaan. Tyttö oli kuitenkin niin pahasti loukkaantunut, että hän kuoli. Tapaus on järkyttänyt ihmisiä Porvoossa.

Kuuntele juttu

Yksi kommentti artikkeliin ”Isää epäillään murhasta”

  1. HEI
    MINUN MIELESTÄNI SE OLI TOSI PAHA TAPAHTUMA JA POLISI PITÄISI TEHDÄ VAKAVA REAGOIDA ISÄN VASTAAN.
    MIKSI HÄN TEKI MURHA KOSKA HÄNEN TYTÄRENSÄ VAIN OLI 3 VUOTTIAS OLEN
    PAHOILANI JA SURULLINEN.

    Vastaa

Kommentoi

Voit kirjoittaa mielipiteesi uutisesta kommenttilaatikkoon.

Sinun pitää kirjoittaa myös nimesi tai keksiä nimimerkki.

Nimi tai nimimerkki:

Kommentti:

Tietoturvaseloste