Outi Pyy on muodin ammattilainen, joka kutsuu itseään trashionistaksi. Hän työskentelee kestävän ja kierrätysmuodin parissa. Trash tarkoittaa englanniksi roskaa.
Kuukauden mukaan: elokuuta 2017
sivu 1 / 5 (43 uutista)
Suomi on yhä turvallinen ()
Arki on palannut Turkuun puukotusiskun jälkeen. Mutta nyt puhutaan turvallisuudesta.
Turun terrori-isku järkytti suomalaisia ()
Kaksi ihmistä kuoli ja kahdeksan loukkaantui, kun mies löi veitsellä ihmisiä Turun torilla ja kadulla.
Näin minä opiskelen suomea ()
Aleksandra Sibileva, Monica Vasku ja Jana Sassakova kertovat, miten he ovat oppinneet aikuisena suomen kielen.
Trump tapasi Niinistön ()
Suomen presidentti Sauli Niinistö ja Yhdysvaltain presidentti Donald Trump tapasivat Yhdysvalloissa.
Intia on 70-vuotias suurvalta ()
Intia täyttää tänä vuonna tasavuosia. Intia juhli elokuun puolivälissä 70-vuotiasta itsenäistä historiaa.
Suuri tulva Texasissa ()
Texasissa Yhdysvalloissa vesi on noussut kaduille ja tuhonnut tuhansia koteja.
Pääsykokeet halutaan pois ()
Opetusministeriö haluaa poistaa yliopistojen pääsykokeet.
Susijengi pelaa kotikisoissa ()
Koripallon EM-kisat järjestetään tänä vuonna neljäsä eri maassa. Susijengi pääsee pelaamaan kotiyleisön eteen 50 vuoden tauon jälkeen.
Lentopallon maajoukkue hakee menestystä EM-kisoista ()
Miesten lentopallomaajoukkue osallistuu jo kuudetta kertaa peräkkäin lentopallon EM-kisojen lopputurnaukseen.