Kuntavaalit ovat juuri alkamassa. Vaaleissa valitaan kuntiin valtuutettuja päättämään kuntalaisten asioista. Jostain syystä suomalaiset äänestävät vähemmän kuntavaaleissa kuin eduskuntavaaleissa. Se…
Kuukauden mukaan: maaliskuu 2017
sivu 1 / 5 (49 uutista)
Lisää kevennyksiä uutisiin! ()
Mika Tommola on MTV:n uutisten toimittaja. Parhaiten hänet tunnetaan kevennyksistä, joita lähetetään uutisten lopuksi.
Euroopan unioni täytti 60 vuotta ()
EU-maiden johtajat aikovat jatkaa yhteistyötä, vaikka EU on kohdannut paljon ongelmia viime aikoina.
Ketä äänestän kuntavaaleissa? ()
Selkosanomat kysyi kahdeksalta puolueelta, miksi heitä kannattaa äänestää kuntavaaleissa.
Kuntien asiat kiinnostivat ()
Maahanmuuttajien vaalikeskustelu käsitteli työttömyyttä, terveydenhoitoa ja asuntopulaa.
Huijausviestejä liikkeellä ()
Kaupat ja pankit varoittavat huijausviesteistä, joita tulee sähköpostiin ja kännyköihin.
Helsingin uudesta moskeijasta päätetään tänä keväänä ()
Suunnitelma uudesta moskeijasta Helsinkiin on aiheuttanut vilkkaan keskustelun.
Nälkä uhkaa Itä-Afrikassa ()
Yli 20 miljoonalla ihmisellä on vaikeuksia saada ruokaa Itä-Afrikassa.
Parhaat taitoluistelijat Suomessa ()
Taitoluistelun MM- kisat alkavat Helsingissä. Suomella on edustaja kaikissa lajeissa.
Vihreys on täällä! ()
Hernekeitto on keväinen ja vihreä ruoka. Valmistusohje on helppo.