Tappara on Suomen mestari Urheilu 27.04.2016 Kuuntele uutinen Tappara on Suomen mestari Tampereen Tappara voitti Suomen mestaruuden jääkiekossa. Helsingin IFK jäi hopealle, ja Oulun Kärpät sai pronssia. Mestaruus ratkesi tiistaina Tampereella. Tampereella odotettiin kovasti mestaruutta, sillä Tappara oli jäänyt SM-hopealle kolmena edellisenä vuonna.
Postinjakajat leikkaavat nurmikoita Suomi 27.04.2016 Kuuntele uutinen Postinjakajat leikkaavat nurmikoita Postista voi tilata omalle pihalle ruohonleikkaajan. Ruohonleikkuu maksaa 65 euroa kuukaudessa. Postinjakajat leikkaavat nurmikon pihanomistajan leikkurilla. Postinjakajat keksivät idean, koska kirjepostin määrä vähenee.
Rovaniemellä pelataan jalkapalloa huipulla Urheilu 27.04.2016 Kuuntele uutinen Rovaniemen Palloseura menestyy jalkapallossa RoPS Rovaniemeltä on osoittanut, että Pohjois-Suomessa voi menestyä myös jalkapallossa. RoPS sijoittui toiseksi jalkapallon Suomen sarjassa eli Veikkausliigassa. Veikkausliigan mestaruuden voitti Seinäjoen Jalkapallokerho eli SJK.
Maa järisi Ecuadorissa Maailma 27.04.2016 Kuuntele uutinen Maa järisi Ecuadorissa Melkein 300 ihmistä kuoli ja yli 2500 loukkaantui maanjäristyksessä. Maanjäristys tapahtui Ecuadorissa Etelä-Amerikassa huhtikuun puolivälissä. Järistyksen vuoksi rakennuksia sortui ja sähköt katkesivat. Ecuador sijaitsee Tyynen valtameren rannikolla, missä on usein maanjäristyksiä. Siellä on myös paljon tulivuoria.
HIFK ja Tappara ratkaisevat mestaruuden Urheilu 14.04.2016 Kuuntele uutinen HIFK ja Tappara pelaavat mestaruudesta Jääkiekon Suomen mestaruusottelut alkavat perjantaina 15. huhtikuuta. Vastakkain ovat IFK:n joukkue Helsingistä ja Tappara Tampereelta. Mestaruuteen vaaditaan 4 voittoa.
Niukka tappio pronssiottelussa Urheilu 14.04.2016 Kuuntele uutinen Suomen naiskiekkoilijat hävisivät Venäjälle Naisten jääkiekon MM-pronssista ottelivat Suomi ja Venäjä. Venäjä voitti pronssia, ja Suomi jäi neljänneksi. Venäjä sai voittomaalin varsinaisen peliajan jälkeen voittolaukaisukisassa. Maailmanmestaruuden voitti Yhdysvallat, ja hopealle sijoittui Kanada.
Parta on muotia Arki 13.04.2016 Kuuntele uutinen Parta on muotia Nykyään monella miehellä on parta. Parranhoidosta voi tulla melkeinpä harrastus. Sebastian Juholalla on kauppa, jossa myydään pelkästään parranhoitotuotteita. Sebastian muistuttaa, että parta tarvitsee hoitoa aivan kuten hiukset. Partaa pitää kammata, ja se pestään partashampoolla. Partaan voi laittaa myös partaöljyä. Partaa muotoillaan saksilla. Parranajoon sopii parhaiten partahöylä, jota … Lue lisää artikkelista
Likaiset neulat aiheuttivat vaaratilanteen Suomi 13.04.2016 Kuuntele uutinen Likaiset neulat aiheuttivat tartuntavaaran Helsinkiläisessä laboratoriossa sattui vaaratilanne, kun samalla neulalla otettiin verta kahdelta eri ihmiseltä. Käytetyn neulan välityksellä taudit voivat tarttua ihmisestä toiseen. Mutta Helsingin tapauksessa tartuntavaara on pieni, koska likaisia neuloja käytettiin eri päivinä.