Parta on muotia

Monella miehellä on nykyään parta.
Parranhoidosta voi tulla melkeinpä harrastus.
Sebastian Juholalla on kauppa, jossa myydään pelkästään parranhoitotuotteita.
Sebastian muistuttaa, että parta tarvitsee hoitoa aivan kuten hiukset.
Partaa pitää kammata, ja se pestään partashampoolla.
Partaan voi laittaa myös partaöljyä.
Partaa muotoillaan saksilla.
Parranajoon sopii parhaiten partahöylä, jota käytetään partasaippuan kanssa.
Monet miehet tykkäävät parrasta.
Mutta tykkäävätkö naiset parrakkaista miehistä?
Sebastian sanoo nauraen, että jotkut naiset tykkäävät,
mutta toiset eivät voi sietää partaa.

Lähde: Selkosanomat, Matti Välimäki
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Matti Välimäki
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki