Petri Virolainen innostui pyöräilystä yhdeksän vuotta sitten. Silloin hän sai ensimmäisen pyöränsä. Polkupyörä on erikoisvalmisteinen.
Kuukauden mukaan: lokakuu 2014
sivu 1 / 4 (31 uutista)
Ruotsi etsii vierasta sukellusvenettä ()
Ruotsin armeija on etsinyt torstaista asti vieraan vallan sukellusvenettä Tukholman saaristossa.
Suomen luottoluokitus putosi hiukan ()
Suomen luottoluokitus putosi AAA:sta AA+:ksi. Suomen valtio voi joutua maksamaan korkeampia korkoja lainoistaan.
Seurakuntavaalit alkavat pian ()
Tänä syksynä järjestetään seurakuntavaalit.
Soiden suojelusta iso riita ()
Uusi ympäristöministeri Sanni Grahn-Laasonen (kok.) on pysäyttänyt soidensuojeluohjelman valmistelun.
Ebola-virus leviää yhä Afrikassa ()
Verenvuotokuume ebola leviää edelleen Länsi-Afrikassa.
Tie EM-kisoihin mutkistui ()
Suomi sai vain yhden pisteen kahdesta viime viikon kotiottelustaan jalkapallon EM-karsinnoissa.
Lihakset saa kuntoon kuntosalilla ()
Lihaskuntoa voi harjoitella parhaiten kuntosalilla.
Ammattikoulusta saa nopeasti ammatin ()
Ammattikoulujen suosio on kasvanut kohisten viime vuosina. Moni nuori haluaa nopeasti ammatin, jossa voi työskennellä omin käsin.
Kotona sattuu paljon tapaturmia ()
Suomalaisille sattuu paljon tapaturmia. Moni loukkaantunut joutuu sairaalaan tai lääkärille hoidettavaksi.